3/10/12

IPUIN KLASIKO BATEN BERTSIO DESBERDINAK:TXANO GORRITXO

Ipuin klasiko baten bertsioak lantzeko proiektu batean lanean aritu gara . Aukeratutakoa, Txano Gorritxo izan da, aldez aurretik beraientzat ezaguna izanik. Honekin lortu nahi izan duguna zera da: ipuinaren edukinetan sakondu, ipuin baten atalak aztertu, ezaugarri fisikoak, testu desberdinak konparatu eta komunikatzeko trebetasunak landu.
Eskerrik asko etxetik ekarritakoengatik.

Tras ponernos las pilas poco a poco hemos comenzado con un pequeño proyecto que parte de las diferentes versiones de un cuento clásico. El elegido ha sido el de Caperucita Roja, conocido por ell@s. Con este proyecto hemos pretendido trabajar el cuento reflexionando sobre su contenido, sus partes, características físicas, avanzando en la comparación de textos comparables y además agilizar las posibilidades comunicativas.
Ante todo gracias por la aportación que habéis hecho trayendo de casa versiones muy diferentes.


Era laburbildu batez hauxek izan dira  egindako jarduerak:

-Ipuinaren bertsio desberdinen irakurketa (¿zein ipuin gustatu zaizue gehien?, ¿pertsonai berberak agertzen  dira?¿zein izan luzeena al motzena?.Ezaugarri fisikoari dagokionez hauexei erreparatu zaie: ilustrazioen tamaina, titulua, azala gogorra ala biguna, piktogramak eta hizki motari; bildumak direnak eta ez direnak aztertuz...

Resumiendo las actividades que hemos realizado hasta ahora serían:

- Lectura de versiones diferentes. Por una lado, comparando el contenido  ( ¿qué cuento os ha gustado más?, ¿ los personajes son los mismos en los dos cuentos?, ¿cuál os ha resultado más largo o corto?...y por otro, observando los aspecto físicos ( vamos a buscar el título, tamaño de las ilustraciones, utilización de pictogramas, tipo de letra,  tapa dura o blanda, colecciones...)



-Paper jarrai batean taldeak ipuinaren mamiari erreparatuz desberdintasunak diktatzen ditu, hau da, ipuin bakoitzean zer eramaten du Txanogorrritxok saskian, zer proposamen egiten dio otsoak, zer gertatzen da amonarekin elkartzean, nola bukatzen da ipuina...

-En un papel continuo los niños en grupo grande dictan las diferencias respecto al contenido del cuento 
( ¿qué lleva Caperucita en la cesta?, ¿qué le propone el lobo?, ¿qué ocurre cuando se acerca a la abuelita?, ¿cómo reacciona Caperucita?, ¿cómo acaba el cuento?)


- Piktogramaz osatutako ipuinaren azala ilustratzea (etxera irakurtzera eramateko).



Creación de la tapa de un cuento que llevarán a casa a leer (cuento con pictogramas).


-Txontxongiloaz baliatuz ipuinaren antzezpena.



ANTZEZLE BIKAINAK EZTA?



3 comentarios:

  1. Izugarri polita!!!

    Hurrengo batean gurasoendako holako ikuskizun polit bat prestatu beharko zenuten! Gustora baino gustorago joango ginen..

    Jarraitu horrela!

    ResponderEliminar
  2. Que bien poder ver los videos de todos los trabajos que haceis,lo han hecho muy bien.Zorionak

    ResponderEliminar
  3. Oso ongi atera zaizue, zorionak. Asko gustatu zaigu.
    Menudos artistas, muy bonito, nos ha gustado mucho.

    ResponderEliminar